reklama

Homosexualita očami jedenásť ročnej...

Mám sestru, má jedenásť rokov a rozprávala som sa s ňou o homosexuáloch (teda aspoň som sa snažila).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (84)

Včera išla v telke upútavka na nejakú diskusnú reláciu na jednom Rakúskom programe a téma bola: Ako by ste znášali, keby ste vyrastali s rodičmi rovnakého pohlavia?
Sestra úplne bezrozmyslu povedala: ,,Fúúúj, tak to by som nechcela. Hanbila by som sa za nich."
Pozrela som na ňu s očami vylezenými von z jamiek.
,,Prečo?"
,,Je to hnusné."povedala a ďalej sme sa o tom nerozprávali.

Od vtedy však nad tým musím rozmýšľať. Vždy som si myslela, že aj napriek tomu, že Slovensko je strašne konzervatívna a dalo by sa povedať, neotvorená krajina, že tu už začína vyrastať generácia ľudí, ktorí majú iný pohľad na svet. Pohľad bez klapiek na očiach. Čo ma ale zaráža o mnoho viac je, že prečo moja sestra!? Vychovávaná v rodine, kde je tolerancia voči takmer všetkému akoby rodinnou vlastnosťou a kde rešpektuje každý naozaj každého. Žeby bola až natoľko ovplyvnená svojími spolužiakmi? Prečo však ovplyvnili oni ju a nie ona ich?
Tak isto som myslela, že pri tom obrovskom príleve informácií a vlastne všetkého, zo západu, kde homosexualitu berú ako normálnu vec (alebo sa tak aspoň tvária) si moja sestra z toho vezme aspoň niečo pozitívne. A tak som začala rozmýšľať aj nad tým, či to nemá práve opačný efekt. To, že nás stále zalievajú hláškami o tom, aká je homosexualita prirodzená a normálna. Prirodzená, v poriadku. Normálna? Nie som si istá.

Je na tom ale niečo na hanbu? To mi stále nejde do hlavy. Rodičia sú snáď ľudia, ktorí ma milujú, ktorích milujem ja. Milujeme sa či sme bieli, čierni, vegetariáni, budhisti alebo homosexuáli. Viem, je to naivné, ale kto do kelu má žiť v nejakej naivite ak nie moja jedenásť ročná sestra!?!?

Mrzí ma to, pretože som si naozaj myslela, že je to už banalita...vec ktorou sa netreba už toľko zaoberať, pretože si ľudia začínajú zvykať a zmierovať sa s ňou. Bohužiaľ, dostala som negatívnu odpoveď priamo vo vlastnej izbe. Stále ale dúfam, že to je len menšina....

Hana Nováková

Hana Nováková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu